החברה המובילה לקניית ומכירת סטוקים

פינוי מפעלים בחינם

פינוי מפעלים בחינם
למה מומלץ לבחור בנו חברת גוד סטוק לפינוי המפעל שלכם שלכם בחינם?
אנו מעניקים שירות מהיר של פינוי מפעלים בכל הארץ כבר שנים וכל מי שיש לו מפעל שחייב פינוי בוודאי כבר שמע עלינו כי גודסטוק  היא החברה הגדולה בארץ לפינוי מפעלים.
 כנסו לדף האנסטגרם והיוטוב של גודסטוק ותיראו מי החברה עם כמות השיתופים והלייקים הגדולה בישראל לא צריך להיתאמץ כמות העוקבים מדברת בעד עצמה תקלידו "סטוקים של פינויי מפעלים" ותראו .
הפינויים שלנו נעשים בדרך כלל בחינם  או בתשלום סימלי תמורת הפינוי של המפעל או מחסן המפעל .
בעולם הסטוקים זה מה שנמקובל לעשות ,עסקת" יד לוחצת יד" אנחנו באים עם משאיות וצוות גדול  עובדים קשה מאוד מעמיסים את כל מלאי המפעל שאתה לא צריך  ובתמורה אתה לא מחייב אותנו על הסחורה זה גם  מה שנקרא פינוי מפעל בחינם או פינוי מחסן מפעל במזומן .
מהר מהר לפני שיעלה יותר : לא פעם מדובר בפינוי מפעל של תעשיין שפשט את הרגל וחייב לפנות המפעל תוך כמה ימים לפני שסוגרים לו את המפעל או שהכונס לוקח לו את מלאי המפעל  .כמעט תמיד  המפעל  מלא סחורות ממש טובות ושחבל לא למכור אותם אפילו בכמה גרושים . הסטוקים האלו תקועים במחסני המפעל לפעמיים כמה שנים וכמה שעובר הזמן עוד ועוד סטוקים הצטברו וחייבים לפנות אותם במיידי  לפני שהכל ילך לזבל פשוט יתקלקלו .
אנחנו מקבלים כל יום טלפונים ממפעלים שחייבים למסור את המחסנים המושכרים שלהם ופשוט אין להם מה לעשות עם הסחורה .לדוגמא  פינוי מפעל בגדים, פינוי מפעל אלקטרוניקה, פינוי מפעל של מזון או אפילו יבואן טואלטיקה אנחנו ממיינים את הסחורות מבלי לעשות בלגן אם יש מלאים שבעל המפעל רוצה לשמור אנחנו מתחשבים ועוזרים לו ולא פעם גם מוצאים לו סוחר סטוקים שיקנה אותו ממנו