החברה המובילה לקניית ומכירת סטוקים

? למה למכור לשטחים

מכירת סטוקים לשטחים 
 
מכירת סטוקים ועודפים לשטחים במחיר מוזל היא עוד אופציה מצוינת להתפטר מסטוקים
? למה למכור לשטחים 
פשוט מאוד, הסוחרים בשטחים קונים במיליוני שקלים בשנה במזומן ומהר. הביקוש בשטחים לסטוקים זולים של מוצרי צריכה הוא כל כך גדול שפשוט הם קונים הכל: מוצרי תינוקות, מוצרי מזון, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי אלקטרוניקה ואפילו טלפונים סלולריים רק תביא להם מחיר טוב והסחורה נחטפת במקום.
 קבוצת גוד סטוק מתמחה במכירת סטוקים לשטחים מזה 10 שנים ונחשבת לחברה המובילה בישראל במכירת סטוקים לרשות הפלסטינאית לעזה ולירדן. ביכולתנו לקנות ממך את הסחורה בישראל או למצוא לך את הקונה שינקה לך את כל הסחורה במחסן בכל כמות בעיקר סטוקים של מותגים  .
למה הרבה יותר קל לעבוד עם השטחים ?  במכירת סטוקים בישראל הנוהג הוא להתמקח על הסחורה ולנסות לקבל מחיר יותר טוב דבר לגיטימי לחלוטין. לעומת זאת משום שבשטחים יש ביקוש רב של מוצרי צריכה והיצע הוא יותר קטן סוחרי הסטוקים בעזה או ברשות הפלסטינאית מתנהלים הרבה יותר מהר בהשוואה לסוחרי הסטוקים בישראל . " יש לך סחורה המחיר טוב יאללה מברוק נפגש במעבר ..זה פשוט עובד כך מהר ובמזומן ".
בעזה לא מתפנקים : כאמור משום שיש צורך רב במוצרים בעיקר בעזה סוחרי הסטוקים בשטחים מוכנים לקנות מוצרים פגומים, מוצרים ישנים או פחות אופנתיים בתנאי שהם הרבה יותר זולים הם יעשו זאת מבלי להתברר יותר מדי במהירות במזומן בשקלים או  בדולרים .