החברה המובילה לקניית ומכירת סטוקים

למכירה סטוקים של נעליים

 
 
למכירה סטוקים של נעליים
קנית ומכירת  סטוקים של נעליים הם בדרך כלל סטוקים של מכירות חיסול של מפעל או יבואן שנתקע עם קניה או מכירת סטוק ישן שלא נמכר. לדוגמה נעלי קיץ או נעלי חורף שלא נמכרובתקופת הקורונה ועכשיו יושבים במחסן ואין את המקום (או את הכסף) לאחסן את הסטוקים.
האופציה היחידה שיש לו (ליבואן הנעלים) היא למכור את הנעלים לסחרי נעליים גדולים שלהם יש מחסנים ענקים שמאפשרים להם לאחסן את הסחורה עד לעונה הבאה או למכור את הנעלים במכירת חיסול בזול למדינות אחרות שם העונות שונות או לשטחים שמשם מוצאים את הסטוקים למזרח אירופה.
מכירת נעליים  למגזר החרדי היא בהחלט עד אופציה מצוינת, שם נהוג לנעול נעלי חורף גם בקיץ מטעמי צניעות כך שהם קונים נעליים ומגפיים גם בקיץ בדומה לסטוקים של בגדי נשים ובפרט סטוקים של חליפות גברים .
  ? למה בישראל יש כל כך הרבה נעליים במחיר זול 
הסיבה העיקרית שבישראל יש הרבה מאוד סטוקים של נעלים היא משום שלא כמו בארה"ב או באירופה העונות כאן בישראל קצרות מאוד. בעיקרון התקופה שמוכרים בישראל אופנה היא מצומצמת ביותר ומספיק שיהיה איזה מאורע בלתי צפוי (כמו לדוגמה בתקופת הקורונה שחנויות היו סגורות ל חודשיים) וכבר נוצר היצע כפול מהביקוש ומחירי הנעליים יורדים משמעותית .
סטוק של נעליים יכל להיות סטוק של נעליים אלגנטיות תוצרת איטליה או סטוק של נעלים זולות מסין. כל הסטוקים שאנחנו קונים הם סטוקים של מכירות חיסול ותמיד הם ימכרו בחצי מחיר ממחיר השוק .
גודסטוק מוכרת עשרות אלפי זוגות נעלים בחודש לגדה ולשטחים בעיקר לחנויות נעליים לילדים ולמבוגרים שמוכרות את הנעליים ב 5-10 שקלים לנעל (בממוצע).
ברשותנו אלפי זוגות נעליים ונשמח למכור לכם או לקנות ממכם במזומן כל סטוק של נעלים שעונה לקריטריונים הבאים:
נעלי עקב - נעלי ערב - נעלים לנשים עקבים
נעלי ספורט - נעלי סניקרס ,נעלי התעמלות כל הסוגים מילדים גברים ונשים כל הדגמים מ נעלי ריצה עד לנעלי פקקים פומה דיאדורה, אסיס – סייקוני- רייבוק אדידס- נייק -ספרינג.
נעלים נוחות למבוגרים - נעלים אורטופדיות באיכות גבוהה לנשים גברים ונעלי עבודה של טבע נאות, נעלי מורן הלב הכחול ועוד.
נעלי עבודה גבוהות  -נעלים עם ברזל מגן למכונאים, לחקלאים ולמטילים
נעלי קיץ - סנדלים מכל הסוגים וכפכפי אצבע לים של כל החברות המובילות
נעלי ילדים - כל הסוגים ממותגים גלי , קץ  ועוד
נעלי נשים - רנואר ,אלדו, רנואר, יבוא מצרפת ואיטליה, יבוא מאיטליה ומסין
 נעלי  גבריםמנעלים אלגנטיות עד לנעלי הרים  טימברלנד
נעלי ילדים-מנעלי יללדים קטנים עד לנעלי מתבגרים מידות נוער להאס פאפיס , קרוקס, ליי קופר
 
? רוצה לבוא ולראות מה יש לנו להציע 
 ? יש לך סטוק מת שאתה רוצה למכו 
?צור קשר היום נשמח לקנות ממך או למכור לך סטוק