החברה המובילה לקניית ומכירת סטוקים

קניית נעלים בסיטונאות

keren cohen

Posted on November 08 2021

קניית נעלים בסיטונאות

קניית נעלים בסיטונאות 

 חברת גוד סטוק מתמחה ב-קניית ו-מכירת נעליים בסיטונאות

ענף סיטונאות נעליים, הינו ענף קשה ומאתגר המצריך חשובה מחוץ לקופסא, האתגר העצום בחיפוש הדגמים המובילים של נעליים בסיטונאות, המגבלות של היבואנים שמאפשרות לבעלי העסקים לרכוש רק סריות שלמות של כל המידות גם מידות שלא הולכות וחוסר האונים מול מלאי הנעליים שנשאר לסיטונאי בסוף העונה, אם זה מבחינת המידות ואם זה מבחינת הדגמים, הביאו את חברת גוד סטוק ליצור מהפוך בעולם סיטונאות הנעליים. 

 חברת גוד סטוק מובילה ב- קניית נעלים בסיטונאות המביא את עולם הסטוקים לסיטונאי

חברת גוד סטוק הינה חברה ותיקה אשר מתמחה בקניה ומכירת נעליים בסיטונאות מכל הדגמים ובכל הסוגים, במידה ואתם בעלי חנויות/רשתות חנויות נעליים אתם מוזמנים להיות חלק מאלפי עסקים ולהנות ממגוון גדול של נעליים בקניה סיטונאית במחירים זולים משמעותית ממחיר סיטונאי. 

יתרונות העבודה מול חברת גוד סטוק ב-קניית נעליים בסיטונאות

* מלאי חדש המחלף על בסיס קבוע

* מגוון גדול של חברות ומותגים שונים לרכישה סיטונאית.

* ניתן לרכוש לפי בחירה, אין חובה לרכוש סריות מלאות ואת כל הצבעים.

* נשארתם עם מלאי עודף של דגמים ישנים? ניתן להחליף בדגמים חדשים או שנרכוש אותם ממכם תמורת תשלום במזומן 

אילו הם רק חלק קטן מהיתרונות שתוכלו לקבל אצלנו בחברת גוד סטוק, מהיום אתם לא צריכים לדאוג לגבי מלאי ישן שנשאר לכם במחסנים ומידות שפחות נמכרות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים טלפון אחד לחברת גוד סטוק קניית נעלים בסיטונאות, ותוכלו גם אתם להגיע למחסנים לבחור את הדגמים המתאימים ביותר לעסק שלכם במידות המתאימות לכם ובמחירים הזולים ביותר!

?ולגבי המלאי הישן שלכם

תשאירו את זה לנו, אנו נגיע, נתרשם ונדאג לתת הצעת מחיר הוגנת ששני הצדדים יצאו מרוצים, רק חשוב לנו לציין שהמכירה/קניה של הנעליים הינה בכמויות סיטונאיות גדולות, שרות ויחס אישי ללא תחרות סיוע במהלך הרכישה על ידי צוות ותיק ומיומן המתמחה בענף הסיטונאות נעליים.

?רוצים לשמוע בעצמכם

אבי הינו בעלים של רשת נעליים גדולה ומוכרת באזור המרכז, לאחר שהוא נפגש איתנו וסגרנו את העסקה הראשונה הוא רשם לנו את המילים הבאים:

״לקרן מחברת גוד סטוק, אם הייתי מכיר אותכם קודם הייתי חוסך אלפי שקלים מידי עונה ומגדיל את אחוזי הרווחיות שלי בצורה מטורפת, מעולם לא חשבתי שקיימת חברה כמו גוד סטוק שמתאימה את עצמה לכל דרישות הענף, החל מקניית מלאי העודפים ודרך לרכישת נעליים בהתאמה מושלמת לצורכי העסק.

היום הרווחתם לקוח מרוצה בזכות ההבנה שההצלחה של הרשת שלנו היא ההצלחה שלכם, עלו והצליחו, תודה רבה מצפה להמשך עבודה פורה ומהנה לעוד שנים רבות.״ 

אז אם גם אתם מעוניינים להיות חלק מההצלחה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

לפרטים נוספים ויצירת קשר אתם מוזמנים להתקשר ל 053-9331777 קרן מנהלת מכירות והבעלים של גוד סטוק ישראל החברה האמינה, הותיקה והזולה בארץ בקניה ומכירת נעליים בסיטונאות

More Posts