החברה המובילה לקניית ומכירת סטוקים

קונים סטוקים מיצרנים וספקים

keren cohen

Posted on January 18 2022

קונים סטוקים
קונים סטוקים בכמות גדולה זאת דרך מצוינת לחסוך כסף. אבל לא תמיד קל לדעת אילו

פריטים כדאי לקנות בכמויות ואיזה פריטים כדאי לקנות אחד בכל פעם.

הקדמה: מדוע אנשים קונים סטוקים מספקים ויצרנים?

הקונה הסיטונאי אחראי לקניית הסטוקים מספקים ויצרנים כדי לעמוד בדרישות הקמעונאי. הם גם אחראים למשא ומתן על מחירים, איכות, זמן אספקה, כמות ותנאים אחרים עם הספקים.
קוני מלאי נחוצים מכיוון שהם מוודאים שיש מספיק מוצר בהישג יד כדי לענות על דרישת הלקוחות. הם קונים סטוקים של מוצרים בעלות נמוכה יותר ממה שהקמעונאים היו משלמים לו היו קונים את המוצרים האלה בעצמם.

5 שלבים מרכזיים לקניית סטוקים מספק או יצרן

5 שלבים מרכזיים לקניית סטוקים מספק או יצרן:
1. ודא שיש לך מספיק הון כדי לרכוש סטוק מראש.
2. ודא שהחברה שלך רשומה אצל הספק או היצרן.
3. ודא שיש לך את רישיון העסק המתאים לענף שלך כדי לקנות מהם סטוקים.
4. קבל נציג מכירות שיעזור לך בתהליך המשא ומתן ורכישת המלאי מראש.
5. בררו מה הם תנאי האספקה של המוצר שלכם, אם זה FOB או CIF, מי משלם עבור הובלה וכו', לפני חתימה על הסכם כלשהו איתם

מדריך מהיר לבחירת הספק או היצרן המתאים לצרכים שלך

מציאת הספק המתאים יכולה להיות משימה קשה. אתה צריך לדעת מה אתה מחפש אצל הספק, מה הצרכים שלך, ולאילו ספקים יש את האיכויות האלה. מאמר זה יספק לך כמה טיפים כיצד למצוא את הספק הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה מחפש ספק הוא לזהות מה הצרכים שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של ספקים, כך שחשוב לדעת בדיוק מה אתה צריך כשמגיע הזמן למצוא אחד. ברגע שאתה יודע את המידע הזה, יהיה קל יותר למצוא ספק תואם שיש בו את כל התכונות שאתה רוצה.

כיצד לנהל ביעילות מלאי שקנית מספק או יצרן

על מנת לנהל ביעילות את המלאי, עליך לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. ישנן דרכים רבות בהן תוכל לעשות זאת, אך אין דרך אחת נכונה. אתה צריך למצוא את הדרך הנכונה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלך.

אילו פריטים כדאי לקנות בכמויות גדולות?

קונים סטוקים בכמות גדולה זאת דרך מצוינת לחסוך כסף. אבל לא תמיד קל לדעת אילו פריטים כדאי לקנות בכמויות ואיזה פריטים כדאי לקנות אחד בכל פעם.
כדי לעזור לך להבין אילו פריטים כדאי לקנות בכמויות גדולות, ריכזנו רשימה של דברים שכדאי לקנות כשאתה קונה בסיטונאות.
מכשירי חשמל
-טלוויזיות
-מחשבים ניידים
-טלפון נייד
-נגני MP3
-נגני דיוידי
-נגני תקליטורים
-מצלמות
-משחקי וידאו

הדרכים השונות שבהן תוכל להשיג סטוקים

הדרכים השונות שבהן תוכל להשיג מלאי לחנות שלך:
- קטלוגים פיזיים
- יצרנים
- קמעונאים (מקוון ולא מקוון)
- תערוכות
- מותגים פרטיים
- פלטפורמות דרופשיפינג/מסחר אלקטרוני

למה זה חשוב מאיפה אתם קונים סטוקים

אם אתה מנהל עסק, חשוב לדעת מה המקום הטוב ביותר לקנות ממנו.
ישנם גורמים רבים שמשפיעים על ההחלטה מאיפה לקנות. כדאי לשקול את כולם לפני קבלת ההחלטה הסופית. לדוגמה, עליך לקחת בחשבון את עלות רכישת הפריטים וכמה מלאי אתה צריך עבור העסק שלך. חשוב גם לשקול באיזו מהירות אתם צריכים את המוצרים ואיזו איכות הם מציעים.

סוגי מלאי - חומרים מתכלים לעומת חומרים שאינם מתכלים

סוגי מלאי הם גורם מפתח בקביעת מערכת ניהול המלאי הטובה ביותר עבור החברה שלך. אחד ההבדלים העיקריים בין חומרים מתכלים לחומרים שאינם מתכלים הוא שחומרים שאינם מתכלים מחזיקים מעמד זמן רב יותר.
פריטי מלאי שאינם מתכלים נמכרים לרוב בכמויות גדולות, מה שמוביל לשולי רווח גבוהים יותר. ניתן לאחסן אותם לפרקי זמן ארוכים ללא כל אובדן ערך, מה שאומר שניתן לרכוש אותם במחירים נמוכים יותר מפריטים מתכלים.

מתי קונים סטוקים ? הגורמים הקובעים שחשובים

הזמן הטוב ביותר לרכישת מלאי תלוי במספר גורמים. החשובים שבהם הם מגמות השוק, מצבה הפיננסי של החברה והמטרות האישיות שלך.

טיפים לקנייה בכמויות גדולות או קטנות יותר

קונים סטוקים בכמויות גדולות או קטנות יותר היא דילמה נפוצה איתה מתמודדים מי שחדש בענף הסיטונאי. חשוב לדעת מה ההבדל בין השניים וכיצד הם יכולים להשפיע על העסק שלך.
לפני שאתם מתחילים לרכוש, חשוב לדעת כמה אתם צריכים עבור החנות שלכם. אם אתה קמעונאי, אולי זה יהיה רעיון טוב לקנות בכמויות גדולות כדי שיהיה לך מספיק מוצר בהישג יד בכל עת. אבל אם אתה מוכר באינטרנט, אולי עדיף לקנות כמויות קטנות יותר מכיוון שעלויות המשלוח ירדו והלקוחות לא יצטרכו לחכות זמן רב להזמנה שלהם. גם לא יהיה לך סיכון גדול שיהיה לך יותר מדי מלאי בהישג יד אם תהיה ירידה פתאומית בביקוש לפריט זה.

מדוע כדאי להתחיל למכור מוצרים עכשיו

העולם משתנה. האינטרנט פורח, והעתיד של המסחר האלקטרוני נראה מזהיר. יותר ויותר אנשים פונים לקניות באינטרנט על מנת לחסוך זמן וכסף. אם אתה עדיין לא מוכר מוצרים באינטרנט, זה הזמן להתחיל.
מסחר אלקטרוני מעולם לא היה קל יותר. ישנן פלטפורמות רבות שיעזרו לך להתחיל עם החנות שלך, או אפילו פשוט למכור את המוצרים שלך באתרים אחרים כמו אמזון או איביי. אתה לא צריך מיקום פיזי, עובדים או מלאי כדי להתחיל. כל מה שאתה צריך זה מחשב וחיבור לאינטרנט - שכמעט לכולם יש בימינו!

כיצד לזהות את קטגוריית המוצרים הטובה ביותר עבור המודל העסקי שלך

מודלים עסקיים מוצלחים בנויים לרוב סביב קטגוריית מוצר ספציפית. קטגוריית המוצרים הטובה ביותר עבור המודל העסקי שלך תהיה תלויה בכישורים, במשאבים ובהזדמנות השוק שלך.
קטגוריות מוצרים מוגדרות לרוב לפי סוג הסחורה או השירותים שהם מציעים, בסיס הלקוחות שאליו הם ממקדים או האזור הגיאוגרפי שבו הם נמכרים.

הדרכים הטובות ביותר לקנות סטוקים

ישנן דרכים רבות לקנות מלאי. קנייה סיטונאית היא הדרך הפופולרית ביותר עבור קמעונאים לקנות את המלאי שלהם.
רוב הזמן קונים סטוקים סיטונאים ירכשו את המוצרים שלהם מסיטונאי, אבל יש דרכים אחרות להשיג את המוצרים שלך בחנויות. קמעונאים יכולים גם לקנות את המוצר שלהם ישירות מיצרנים או שהם יכולים לרכוש את המוצרים שלהם מחנות מקוונת המתמחה במכירת מוצרים סיטונאיים.

מהם סוגי הסטוקים השונים?

מלאי הוא המונח שניתן למוצרים שעומדים למכירה. ישנם סוגים שונים של מלאי, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. מלאי סיטונאי הוא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר שבהן משתמשים מוכרי מוצרים כדי למכור את המוצרים שלהם. זה מאפשר להם לשמור על המחירים שלהם תחרותיים וגם נותן להם גישה לבסיס לקוחות גדול יותר.

כיצד עלי לתמחר את הפריטים שלי?

תמחור הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של עסק מסחר אלקטרוני. זה הכרחי להבין כיצד לתמחר את המוצרים והשירותים שלך כך שתוכל למקסם את הרווחים ולהגיע לשוק היעד שלך.
ישנן מספר אסטרטגיות תמחור שתוכל ליישם:
- עלות: אסטרטגיה זו כוללת קביעת המחיר קרוב ככל האפשר לעלות הייצור או הרכישה.
- תחרות: כדאי להגדיר מחירים ברמה תחרותית, מתוך הבנה שאם תחריג את המתחרים, הם יחתכו אותך בתמורה.
- ערך: התמחור צריך להיות מבוסס על תמורה לכסף ואיכות.
- עלות פלוס מרווח: אסטרטגיה זו כוללת הוספת מרווח כדי לשקף עלויות נוספות שנגרמו לקמעונאי, כגון פרסום, לוגיסטיקה וכו'.

מדוע קונים סטוקים כל כך חשובים ?

קמעונאים מחפשים כל הזמן דרכים למקסם את המכירות שלהם. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לרכוש מלאי בזמן הנכון ובכמות הנכונה.
קניית מלאי היא חלק חשוב באסטרטגיית הקמעונאות מכיוון שהיא עוזרת לקמעונאים לדעת כמה לקנות, מתי לקנות ומה עליהם לקנות. זה גם יכול לעזור להם לחזות מתי הם יצטרכו מלאי נוסף.
ישנם טיפים וטריקים רבים שבהם קמעונאים יכולים להשתמש בעת רכישת מלאי על מנת למקסם את הרווחים שלהם. לדוגמה, קמעונאים יכולים לנצל מבצעים על ידי רכישה בכמויות גדולות או המתנה למכירת חיסול על פריטים שעומדים לפוג.

איך בוחרים ספק? - בניית קשרי הספקים שלך

חשוב לחשוב על הניסיון של הספק ועל המוצר שהוא מציע. כדאי לשקול גם את המחיר, זמן האספקה ותנאי התשלום.
חשוב לבנות את קשרי הספקים שלך. זה יעזור לך להבין טוב יותר איזה סוג של מוצרים הם מציעים, כמה זמן לוקח להם לספק, וכמה הם גובים.

כל מה שאתה צריך לדעת על קניית מלאי לקמעונאות

1. מהו מלאי? כל דבר שבבעלות החברה ויכול למכור או להשתמש בו כדי לייצר מוצר
2. למה חברות צריכות מלאי רב? זול יותר לייצר כמות גדולה של מוצרים בבת אחת במקום לייצר אותם אחד אחד, כך שזה פשוט יותר חסכוני עבור החברה
3. מהם היתרונות בקניית מלאי? זה יכול להיות מאוד מסוכן עבור חברות להשקיע בייצור מוצרים מבלי לדעת אם הם הולכים למכור היטב, כך שרכישת מלאי מספק היא בדרך כלל הרבה יותר בטוחה מאשר לבצע הזמנה מראש, כי אתה יכול לבדוק עד כמה המוצר מצליח קודם. ! זה גם מבטיח שלא יגמר לך המלאי מהר מדי כי הזמנת מעט מדי (או יותר מדי) מראש

מהי החלטת קנייה?

החלטות קנייה הן אחת המשימות החשובות והקשות ביותר לקמעונאים לביצוע.
החלטת קנייה היא תהליך שבו קמעונאי מחליט לרכוש מלאי על מנת לענות על דרישת הלקוח. תהליך זה יכול להיות מאתגר מכיוון שהוא כרוך בגורמים רבים, כגון זמינות המוצר, תנאי הספק, עלויות ומדיניות הקמעונאי עצמו.
קמעונאים צריכים לוודא שהם לא מזמינים יותר מדי או מזמינים מלאי לחנויות שלהם. הם גם צריכים לאזן בין הצורך במגוון לבין הצורך בכמות מספקת של כל פריט בהישג יד.

האם אתה יכול למכור את כל מה שיש לך במלאי בבת אחת?

זה אולי נראה כמו רעיון טוב למכור את כל הסחורה שלך במלאי בבת אחת, אבל זה יכול להוביל להרבה טעויות.
אתה צריך לשקול לא רק את נקודת המחיר שאתה רוצה עבור הפריטים שלך, אלא גם את פרק הזמן שבו הם יהיו במבצע וכמה פעמים אתה רוצה לחזור על המכירה הזו. אתה גם צריך לקחת בחשבון את מספר היחידות שנותרו לך. אם יש לך עודף מלאי בפריט, זה יכול להיות שהלקוחות שלך יכנסו ויראו בו שום דבר מיוחד ואולי אפילו ירחיק אותם ממוצרים אחרים.
אם אינך בטוח באיזו אסטרטגיה תעבוד הכי טוב עבור החנות שלך, כדאי לדבר עם מומחה קמעונאי שעבד עם עסקים כמו שלך ויוכל לתת עצות לגבי מה יעבוד

More Posts